"Ingen kære mor" på TV2

Efter en lidt trist tid, er jeg nu igang igen - medicinfri.

Jeg sad lidt og surfede på Ingen kære Mor - den TV-udsendelse på TV2 hvor at piger bliver sendt til udlandet for at udvikle sig selv.

Jeg fandt en anden blog, som påstår at lignende udsendelser i udlandet har ført til at piger og drenge er døde fordi at smarte erhvervsfolk har opdyrket markedet af frustrerede forældre der har sat forkælede unge i verdenen og så søger at få andre til at rette børnene op. Se:

Det TV-program vil slå nogle ihjel en dag

Men kan nogle forældre hvad der får forældre til at skrive ind til et TV-program for at udstille deres egne mangler? Jeg synes ikke at de piger virker specielt hjælpeløse selvom jeg sagtens kan koge et æg uden at det brænder på og jeg også foretrækker at vaske mit eget tøj. Skal unge piger og drenge først regnes for at være modne hvis de kan leve som soldater?


Write a comment

Comments: 0