Hvad har de mon sagt

Jeg sad lige og læste om de 2 drenge der blev arresteret i Prag. Sikke noget og en af deres kammerater røg med selv om han ikke havde noget med det at gøre fordi at han troede at politiet skulle opføre sig vestligt.

Et eller andet er gået galt da de brokkede sig over nogle varer i butikken, som jeg fik besked på mail om fra min faster, der arbejder på skolen. Nu var de nød til at smide eleverne ud, da de havde tilstået efter den hårdføre behandling af det lokale politi af hensyn til skolens samarbejdspartnere

Jeg ville nok også tænke mig om to gange inden at jeg koger over i en butik i et fremmed land

Tænk på hvordan at vi ser på gæster fra Østeuropa, som hænger ud i vores butikker

Vi har næsten dømt dem på forhånd. Om det er med god grund ved jeg ikke

Det er nu mest synd for den dreng som også blev lukket ind i en celle uden varme, lys og vindue natten over

Er det ikke anden gang at det er gået galt for danske unge i Prag? Der var da noget i foråret.

Write a comment

Comments: 0