Skole, kæreste - at balancere det hele er svært

Jeg har besluttet mig for at blive hængende i gymnasiet lidt endnu. Jeg har mødt en kæreste. Jeg har mødt ham på skolen. Enten er vi herhjemme eller over hos ham. 

Det er lidt sløjt med at være ude i byen. Enten skal man lave et falsk ID og det kan blive alvorligt hvis man bliver snuppet af politiet eller også skal man feste hos nogen, der har noget at sælge, hvis du forstår mig. De kommunale ungdomsfester er ikke for unge over 14, da de satser på de små børn da det stærkeste man kan få er saft eller sodavand.

Vi har været til nogle fester hos nogle der tilhører en såkaldt bande. Det var en god fest, men det lå mellem linierne at det ikke gjorde noget at spise noget til drikkevarene og det har jeg ikke lyst til da Tine fik det skidedårligt efter at have prøvet.

Herhjemme kan vi rigtig hygge os. Jeg kan godt li tysk hvidvin og en breezer er også Ok. Mine forældre har sagt at de gerne vil købe ind selv om at jeg er 16 fordi at de ikke vil have at det går over gevind. Jeg ved det godt. Jeg har prøvet at være bombet fredag morgen. Så er dagen bare lidt hård.

Hvorfor er vi glemt af kommunen lige så snart at vi er fyldt 14? Jeg forstår det ikke. Jeg savner lidt at gå i byen, men der er ingen steder.

Write a comment

Comments: 1
  • #1

    sex telefon (Thursday, 19 January 2017 10:39)

    makadamia