Jeg savner mine kammerater

Mine forældre er i gang med en skilsmisse. De har været separeret et par gange og har boet hver for sig de sidste to år, men i perioder har de sovet hos hinanden. Ret forvirrende!

Det er ikke sådan at jeg vil forsøge at få dem sammen igen. Den har været længe under opsejling. De er vokset fra hinanden. Kunne de dog bare lade være med at bruge mig som budbringer. De er de voksne og så skal jeg aflevere de små giftige indspark.

Jeg vil ikke være med mere.

Jeg har boet hos min mor, men der er blevet en del konflikter. Den første tid fik jeg lov til at passe mig selv og få lov til alt, men nu vil hun styre hele mit liv.

Nu vil hun have mig på efterskole og hun har fået min far overtalt. De mener at jeg hænger for meget ud og for længe.

"Et efterskole ophold vil begrænse dit drikkeri og dit party-gen."

De har sågar meddelt mig at jeg kun må komme hjem i ferierne og een weekend om måneden.

De har sendt mig i fængsel!!!

Skolen har tvunget morgenløbetur inden morgenmaden, der er tvungen lektietime og man må ikke ryge - heller ikke når man er hjemme på weekend!! Hvordan vil de kontrollere dette?

Sidst og ikke mindst. Man må ikke drikke!

Det er nederen!

Derfor blev sidsteskoledag ekstra hård. Mine klassekammerater som har betydet så meget for mig da mine forældre blev skilt står jeg nu til at miste. Skolen har mobil forbud frem til efterårsferien, så det bliver helt umuligt at holde kontakt. Jeg har dog fået fingre i nogle brugte oldnordiske mobiler fra venner og jeg vil forsøge at købe nogle taletidskort, så jeg kan smugle dem ind på skolen og tåle at miste nogle af dem, hvis det bliver opdaget, men det bliver svært.

Jeg har ikke lyst til at være der.

Er der nogle som har prøvet at løbe væk?

Jeg overvejer kraftigt at blive gadebarn.

Write a comment

Comments: 2
  • #1

    seks telefon (Wednesday, 18 January 2017 12:05)

    niedekapowanie

  • #2

    love charm (Saturday, 21 January 2017 10:41)

    niemiareczkujący